Протиепідемічні заходи у дитячих садках на період карантину: рекомендації МОЗ
Міністерство охорони здоров’я України затвердило рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів у закладах дошкільної освіти на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби(СОVID-19) (постанова від 21.05.2020 №25).
Рекомендації передбачають, що перед початком зміни проводиться температурний скринінг усім працівникам закладу дошкільної освіти.
Температурний скринінг дітей проводиться при вході (початковий) у заклад та кожні 4 години (поточний) з занесенням показників у відповідний журнал довільної форми.
Діти, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань ізолюються з відповідним інформуванням медичного працівника та батьків.
Ранкове приймання дитини до закладу дошкільної освіти та передачу після закінчення дня проводить вихователь групи на території закладу за межами його будівлі (за несприятливих погодних умов – на вході до приміщення). Батьки або особи, які їх замінюють, повинні одягати респіратор або захисну маску, так, щоб були покриті ніс та рот.
На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60% для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів.
На період карантину забороняється:
- використання багаторазових (тканинних) рушників;
- використання м’яких (мяконабивних) іграшок;
- використання килимів з довгим ворсом;
- перебування у вуличному взутті (без змінного) всередині приміщень;
- проведення масових заходів (вистав, свят, концертів) за участі дітей з більш, ніж однієї групи та за присутності глядачів (відвідувачів);
- проведення батьківських зборів (окрім тих, що проводяться дистанційно).
На період карантину рекомендується:
- розробити адаптивний графік прогулянок та занять з метою недопущення об’єднання/змішування груп;
- обмежити кількість дітей в групах, виходячи з можливості забезпечення належних протиепідемічних умов та контролю над їх дотриманням;
- проводити додаткові ігри та вправи, які б доносили дітям важливість індивідуальних заходів профілактики та фізичного дистанціювання;
- надавати пріоритет активностям, що проводяться на відкритому повітрі;
- переформатувати розміщення в кімнатах для занять таким чином, щоб забезпечити максимально можливе фізичне дистанціювання;
- обмежити заняття та ігри, що передбачають безпосередній фізичний контакт між дітьми та персоналом;
- обмежити заняття та ігри, що потребують використання значної кількості додаткового інвентаря;
- забезпечити процес організації харчування, що дозволяє мінімізувати кількість дітей, які харчуються одночасно, або одночасно перебувають за одним столом.